ΑΣ ΠΑΟΚ 08/09/2011: "Δεσμευθήκαμε δε ,να δημοσιοποιήσουμε το πόρισμα αμέσως μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος" ΑΣ ΠΑΟΚ 06/10/2011: "τα εν οίκω μη εν δήμω"
Βαγγέλα, Βαγγέλα, Βαγγέλα, όταν θα ΄παίξουμε με κόσμο ξαναέλα, Ελα να δεις την Τούμπα μας γεμάτη, τον Μιραλάς να φεύγει μ' ένα μάτι. Ελα χοντρέ κι εγώ θα σε προσέχω, μεταφορές Κυριάκος θα σ' έχω... Βαγγέλα, Βαγγέλα, Βαγγέλα, όταν θα ΄παίξουμε με κόσμο ξαναέλα, Ελα να δεις την Τούμπα μας γεμάτη, τον Μιραλάς να φεύγει μ' ένα μάτι. Ελα χοντρέ κι εγώ θα σε προσέχω, μεταφορές Κυριάκος θα σ' έχω...Βαγγέλα, Βαγγέλα, Βαγγέλα, όταν θα ΄παίξουμε με κόσμο ξαναέλα, Ελα να δεις την Τούμπα μας γεμάτη, τον Μιραλάς να φεύγει μ' ένα μάτι. Ελα χοντρέ κι εγώ θα σε προσέχω, μεταφορές Κυριάκος θα σ' έχω...

Παρασκευή 13 Μαΐου 2011

ΠΑΟΚ VIDEO











































































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου